هفت‌شنبه باکره
هفت‌شنبه باکره

هفت‌شنبه باکره

همه‌ی بودن‌ها ...

همینطوری که قهری و 

پشتتُ کردیُ خوابیدی 


یکی خوابیده باشه کنارتُ

موهای روی گردنتُ بزنِ پسُ 

بوسُ بذاره روش

همونجوری بمونه همونجا

با همون لبای گرم ..

با همون سکوت مردونش .. 




پ.ن : هوس‌های گاهُ بی‌گاهِ شبانه ......



نظرات 6 + ارسال نظر
ehsan سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:24 ب.ظ http://eyebrine.ir

سلام بیتا جون وبت عالیه واسه همین میخواستم با هم تبادل لینک کنیم

www.eyebrine.ir

محدّثه چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:29 ق.ظ

اوووووم چه خوب بود این :)

سلام بی‌تایی :*

مرسی لاو : )
سلام خانوم جانم :***

محدّثه چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:05 ب.ظ

اول فک کردم اشتباهی اومدم یه جای دیگه :D

قالب جدید هپی مپی باشه :) :*

ئوااا ببخشید خانوم :دی
مچکرم مچکرم محی جانمان :* ^_^

دیوونه چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:33 ب.ظ

حس خووووبی داره !!! قبلم گفتم باد بیشتر کار کنی

بعله
با تشکر
ایشالا بهتر میشه

دیوونه پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:53 ب.ظ

این که اون بالا با اسم من کامنت داده خر است و 100 تا چیز دیگه من همچین کامنتی ندادم

حالا چرا فحش میدی :)))))
شوما رو اعصاب خودد مسلط باش :دی

ماه پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:03 ق.ظ

من عاشق اینم، همین نوشته، عاشقانه دوسش دارم.. : )

من عاشق توام
دیوونه وار
ماهِ من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد