هفت‌شنبه باکره
هفت‌شنبه باکره

هفت‌شنبه باکره

رویامون ...

منُ 

تو ...


کنار هم ، راحتی دو نفره ...

فنجون چایُ دستامون ...

پاهایی که لم دادن رو لبه ی آرامش ...


و رویائی دو نفره 

فقط منُ 

تو ... 




نظرات 3 + ارسال نظر
skellig شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:36 ب.ظ http://hezartoye.blogsky.com

لبه ی محو این هاله ی دو نفره....

/و ...../

آرامش دلنشین اش.....

گرمای خاصش ...

و

سکوت قشنگش .. !

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:45 ق.ظ


17 سال !
به نظر میرسه تا حدودی استعداد نوشتن داری !
اما باید تمرین کنی
خیلی
مثلا اینجا رو بخون http://danehayerizeharf.blogsky.com
یا مثلا نوشته های سید مهدی موسوی !

ممنونم که سر زدین ...

به نظر خودم نوشتن تمرین به اون صورت نمیخواد ..
من چیزی که تو دلم و ذهنم میگذره رو مینویسم

باز هم ممنون بابت راهنماییتون ...

به قوله خودت بی ثبات پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:07 ق.ظ

نمی تونم برات بنویسم چون خیلی وقته هم من نا امید شدم هم تو اما ......... خیلی حرف پشت این اما دارم یه روز می گم هر وقت صداقت به نهایت رسید

من هنوز هم منتظرم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد